Klauskite

Atsakome darbo dienomis 8-17 val.
Taip pat galite klausti telefonu +370 659 44144

Jūsų užklausa išsiųsta, greitu metu gausite atsakymą į el. paštą.
0
Prekių
Pirkti

Avižų gėrimas su kalciu, ekologiškas (200 ml)

NaturGreen

Avižų gėrimas su kalciu, ekologiškas (200 ml)

NaturGreen
1.18
1.18

„NaturGreen“ ekologiškas avižų gėrimas su kalciu yra 100% augalinis pieno pakaitalas – be laktozės, be pieno ir jo pėdsakų, be cholesterolio. Be pridėto cukraus (produkto sudėtyje yra natūralių cukrų). Kalcio šaltinis. Rekomenduojamas vaikams ir suaugusiems, norintiems papildyti kalcio atsargas. Tinka netoleruojantiems laktozės ir pieno, vegetarams ir veganams. Su šiaudeliu.

„NaturGreen“ gėrimus tinka vartoti bet kuriuo dienos metu. Geriami šalti arba šilti, su sausais pusryčiais. Tinka balinti kavą arba arbatą. Taip pat gali būti naudojami ruošiant padažus, pyragus, blynelius, pudingus ir kitus patiekalus.

Papildytas augaliniu kalciu. Avižų gėrimą papildžius kalkiniais jūros dumbliais pasiekiamas toks kalcio kiekis, koks normaliai būna karvės piene – apie 120 mg/100 g arba 15% RMV (referencinė maistinė vertė suaugusiajam). Tačiau skiriasi kalcio forma: karvės piene kalcis būna koloidinio kalcio fosfato pavidalu, o jūros dumbliai yra kalcio karbonatas ir kalcio citratas (šie skirtumai aktualūs esant tam tikrom alergijom).

Prieš atidarant suplakti. Atidarius laikyti šaldytuve. Sunaudoti per 4 dienas.

Ispanijoje pagamintas sertifikuotas ekologiškas produktas.

Sudedamosios dalys: vanduo, avižos* (11%), šalto spaudimo saulėgrąžų aliejus*, kalkiniai jūros dumbliai (lot. Lithothamnium calcareum) (0.3%), natūralus vanilės aromatas*, jūros druska.
*- iš ekologinių ūkių.

Maistinė vertė (100 g) - 189 kJ/45 kcal: riebalų 1.5 g, angliavandenių 7 g, skaidulinių medžiagų 0.4 g, baltymų 0.7 g, kalcio 120 mg (15% RMV).
RMV – referencinė maistinė vertė suaugusiajam.

Svarbu įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas.

Kalcis yra reikalingas normaliai kaulų ir dantų būklei palaikyti. Jis padeda palaikyti normalius: kraujo krešėjimą, energijos apykaitą, raumenų veiklą, nervų impulso perdavimą, nervų sistemos veiklą, virškinimo fermentų veikimą, normalų kraujospūdį. Kalcis atlieka tam tikrą funkciją ląstelių dalijimosi ir specializacijos procesuose.

Kam keisti pieną kažkuo kitu? To daryti visiems ir visada tikrai nesiūlome. Tačiau yra aplinkybių, kuomet pieno pakaitalai gali būti labai naudingi:
- kai norime sumažinti sočiųjų riebalų suvartojimą ir pakeisti juos nesočiaisiais riebalais, vengdami viršsvorio ir aukšto cholesterolio lygio;
- negalime pieno vartoti dėl alergijos arba dėl laktozės netoleravimo;
- jei susilpnėjusi fermentų veikla ir pieną suvirškinti sunku;
- norime vartoti ekologišką produktą;
- nenorime vartoti gyvulinės kilmės produktų;
- pieno nemėgstame arba pabodo jo skonis.

Sveiki Guodos pastebėjimai apie pieno pakaitalus:

https://www.youtube.com/watch?v=OV6g_qlviV0

Apie produktus be pridėto cukraus:

https://www.youtube.com/watch?v=9xkNqWv9Dmk

https://www.youtube.com/watch?v=x0HozMp3IUk

Plačiau apie pieno pakaitalų kainas ir kokybę skaitykite puslapyje „Klausiate (FAQ)“ (klausimas Nr. 20) ir mūsų lankstinuke.

Avižos (lot. Avena Sativa) yra išskirtinis energijos šaltinis su puikiu balansu tarp baltymų, angliavandenių ir riebalų. Jose dauguma esančių riebalų – tai nesočiosios riebiosios rūgštys, tarp kurių dominuoja mononesočiosios. Palyginus su kitais javais, avižos yra turtingos baltymų. Jose yra glitimo, tačiau, tyrimai rodo, kad daugelis kviečių glitimui alergiškų žmonių avižas toleruoja gerai. Kiekvieno žmogaus mityboje skaidulos yra svarbus elementas, kadangi jos reikalingos normaliai žarnyno veiklai.

Pagal M. Murray, J. Pizzorno ir L. Pizzorno enciklopedinį leidinį „Healing Foods“ avižos yra labai geras mangano, seleno ir fosforo, taip pat magnio, geležies, vitamino B1 ir skaidulinių medžiagų šaltinis. Avižų sėlenų maistinėse skaidulose yra daug beta glukanų, kurie padeda sumažinti cholesterolio kiekį. 
Palyginus su kitais grūdais avižose yra daug riebalų (apie 20% sočiųjų ir 80% nesočiųjų riebalų rūgščių), todėl jos apkarsta greičiau nei kiti grūdai.

Avižų beta glukanai prisideda prie mažesnio cukraus kiekio kraujyje pakilimo pavalgius. Šis efektas pasiekiamas, kai iš maisto gaunami 4 g beta glukanų iš avižų ar miežių, kiekvienam 30 g angliavandenių porcijoje. (Tokį santykį galima gauti valgant, pvz., avižų košę ar avižinius sausus pusryčius su avižų sėlenomis).

Kaip nurodo U. Erasmus savo knygoje „Fats that Heal and Fats that Kill“ (Alive Books, Kanada), vienintelis organizme esančio cholesterolio pašalinimo būdas yra per žarnyną, o tam būtina, kad maiste pakaktų skaidulų, iš kurių avižų skaidulos vienos efektyviausių (verta prisiminti, kad augalinės kilmės maistas pats cholesterolio neturi).

Kaip teigia Coulston ir Boushey, skaidulingas maistas padeda išlaikyti normalią medžiagų apykaitą, kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje ir apetitą [ žr.*]. Avižų žemas glikemijos indeksas (apie 37). Avižų skaidulos valo iš organizmo įvairius šlakus (įskaitant sunkiuosius metalus), todėl plačiai naudojamos organizmui valyti.

Pagal Rebecca Wood enciklopedinį leidinį „The new whole foods encyclopedia“ dėl avižose esančio didelio kiekio riebalų jos yra šildantis maistas, todėl ypač tinka valgyti žiemą.
Perdirbant avižas nuimama tik išorinė luobelė, dėl to avižose išlieka daugiau maistinių medžiagų nei perdirbtuose kviečių produktuose.

Avižos yra nuo Antikos laikų žinomas ir Lietuvoje tradiciškai vartojamas maisto produktas, turintis daug mums naudingų savybių, apie kurias galima paskaityti informaciniuose bei šviečiamuosiuose internetiniuose puslapiuose, pvz.:
- (lietuvių k.) apie avižinius dribsnius http://www.sveikadieta.lt/aviziniai-dribsniai-ne-tik-pusryciams/259/,
- (lietuvių k.) http://www.sveikaszmogus.lt/index.php?pagrid=mityba&lid=2&rodyti=str&strid=110&subtema=36,
- (lietuvių k.) http://www.alfa.lt/straipsnis/177726,
- (anglų k.) http://whfoods.org/genpage.php?tname=foodspice&dbid=54
 [*] - Ed. A. M. Coulston, C.J. Boushey. Nutrition in Prevention and Treatment of Disease. Elsevier Academic Press, USA. 2008.
 - Cade JE, Burley VJ, Greenwood DC. Dietary fibre and risk of breast cancer in the UK Women's Cohort Study. Int J Epidemiol. 2007 Jan 24; [Epub ahead of print] 2007. PMID:17251246.
 - Tsikitis VL, Albina JE, Reichner JS. Beta-glucan affects leukocyte navigation in a complex chemotactic gradient. Surgery. 2004 Aug;136(2):384-9. 2004. PMID:15300205.

Prekės kodas: G89
Bar kodas: 8437007759037

Susijusios prekės

Avižų ir kakavos sausainiai (45 g)
The Beginnings
2.85
Visos teisės saugomos © LIVIN