Klauskite

Atsakome darbo dienomis 8-17 val.
Taip pat galite klausti telefonu +370 659 44144

Jūsų užklausa išsiųsta, greitu metu gausite atsakymą į el. paštą.
0
Prekių
Pirkti

Garantijos

DUOMENŲ APSAUGA
Mes griežtai saugome klientų informaciją. Jūsų pateiktos informacijos neperduodame ir neparduodame trečiosioms šalims. Internetinėje parduotuvėje užtikrindami jos tinkamą veikimą naudojame tradicines technines priemones, tačiau nerenkame jokios informacijos apie apsilankymus kuri galėtų lankytoją asmeniškai identifikuoti.

KOMPENSACIJŲ SISTEMA
Norėdami, kad internetu perkančių klientų neliūdintų nors ir retai, bet pasitaikančios logistikos klaidos, taikome kompensacijų sistemą. Kad Jums būtų pritaikyta mūsų kompensacijų sistema, dėl gautų sugadintų ar pažeistų prekių bei neteisingai surinkto užsakymo, prašome kreiptis iškart gavus užsakymą (ne vėliau, kaip per 5 dienas nuo pristatymo).

1. Nelaiku pristatytas užsakymas ne dėl gavėjo kaltės:
   • Jei užsakymo pristatymas vėluoja vieną darbo dieną, o užsakymas yra iki 28.96 € – mes kompensuosime 8.69 €, apmokant kitą užsakymą. Jei užsakymas virš 28.96 € – kompensuosime 14.48 €.
   • Jei užsakymo pristatymas vėluoja dvi ar daugiau darbo dienų, o užsakymas yra iki 28.96 € – mes kompensuosime 14.48 €, apmokant kitą užsakymą. Jei užsakymas virš 28.96 € – kompensuosime 23.17 €.

2. Sugadintos ar pažeistos prekės:
   • Jei gautame krovinyje randama sugadinta prekė, tačiau jos  turinys nesugadina kitų prekių – išsiunčiame naują prekę ir dovanėlę. Šį krovinį išsiųsime Jums mūsų sąskaita. Įrodymui reikia pateikti nuotrauką su aiškiai matomu prekės pažeidimu.
   • Jei gautame krovinyje randama pažeista prekė, kurios turinys sugadina kitas krovinyje esančias prekes – siunčiame visas naujas prekes vietoje sugadintų ir ne mažiau 5.79 € vertės dovanėlę. Šį krovinį išsiųsime Jums mūsų sąskaita. Įrodymui pateikti nuotrauką su aiškiai matomais prekių sugadinimais.

3. Neteisingai surinktas užsakymas:
   • Jei gautame krovinyje įdėta ne ta prekė - siunčiame tinkamą prekę, klaidingai pristatytą prekę paliekame Jums.  Šį krovinį išsiųsime Jums mūsų sąskaita. Įrodymui pateikti aiškią neatidarytos prekės ir viso krovinio nuotrauką.

SVARBU: gautos kokybiškos (nepasibaigusio galiojimo, nepažeistoje pakuotėje) kosmetikos prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

SUSISIEKITE
Visais rūpimais klausimais, susijusiais su pirkimu internetinėje parduotuvėje, rašykite vadybininkei Ritai el. paštu rita@sveikiproduktai.lt arba skambinkite telefonu +370 659 93045 (konsultacijos darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.).

Visos teisės saugomos © Livinn