„Beavia“ – šiuolaikiškas maisto prekių ženklas, gimęs iš tradicijų ir aistros natūraliems ingredientams. Įkurtas 2011 metais, šis šeimos verslas prasidėjo nuo autentiško humuso kūrimo, įkvėpto kelionių po Artimuosius Rytus ir pažinties su Izraelio virtuve. Greitai „Beavia“ tapo žinomas ne tik dėl humuso, bet ir dėl fermentuotų produktų, kimči bei augalinės kilmės patiekalų, kurie atnešė naują dinamiką ir plėtrą. 2017 metais pristatytas pirmasis kimči produktas sulaukė didelio dėmesio, paskatindamas gamyklos plėtrą ir eksportą į kaimynines šalis.
Pavadinimas „Beavia“ kilęs iš lotynų kalbos ir reiškia „palaimintą kelionę“ – tai puikiai atspindi prekės ženklo filosofiją, nes maistas čia suvokiamas kaip sveikatingumo, džiaugsmo ir rūpesčio išraiška. Šiandien „Beavia“ išlieka ištikima natūralumui, skaidrumui ir pagarbai tradicijoms, meistriškai kurdama fermentuotus daržovių patiekalus bei kitus augalinės kilmės gaminius, kuriuos vertina sveikos gyvensenos entuziastai.
„Beavia“ nuolat siekia inovacijų ir kokybės, kad vartotojams pasiūlytų tik geriausius, natūralius ir skanius produktus.