Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti, pakeisti arba yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu info@livinn.lt arba telefonu +370 659 44144. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.

Pinigai už nekokybiškas ar nepristatytas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo. Jei mokėjote grynaisiais, būtina nurodyti banko sąskaitos numerį.

Atvejai, kai prekės negali būti grąžinamos:

  • Netyčia užsisakius ne tą prekę.
  • Jei kokybiška prekė yra Jūsų pačių praplėšta/pradaryta.
  • Nepatikus skoniui, tekstūrai, netikus Jūsų odos/plaukų tipui ir pan.
  • Jei prekė yra kokybiška ir tinkamo galiojimo.
  • Ir kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais.
Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite -10% nuolaidą kitam apsipirkimui