Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti, pakeisti arba yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu [email protected] arba telefonu +370 659 44144.

Internetinėje parduotuvėje LIVIN prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir vietą. Prekių, kurias norite grąžinti arba pakeisti kitomis, atvyks atsiimti mūsų kurjeris. Visas prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas apmokėsime mes.

Remiantis LR Civilinio kodekso 6.228 nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

  • greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.

Netinkamos kokybės ne greitai gendančių prekių ar kokybiškų prekių, kurių nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Jei nesate patenkintas pristatytų greitai gendančių prekių kokybe, o tokiomis prekėmis laikomi maisto produktai ir gėrimai, kurių galiojimo terminas yra trumpas, įskaitant ir tuos produktus, kurie turi būti laikomi šaldytuve pagal gamintojo nustatytą temperatūrinį rėžimą, į mus privalote kreiptis ne vėliau, kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.

Jei kreipiatės vėliau nei nurodytas terminas ir/ar nepateikiate prekės nuotraukos, mes neįsipareigojame skundo spręsti pirkėjo naudai.

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), vartojamųjų savybių ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos pirkėjo, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, mes turime teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

Pagal Civilinio kodekso 6.3591 straipsnį dėl daiktų žuvimo ar sugedimo rizikos perėjimo vartotojui tais atvejais, kai pardavėjas išsiunčia prekes pirkėjui, daiktų žuvimo ar sugedimo rizika pereina pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus. Jei prekės perduodamos vežėjui, kurį pasirinko pats pirkėjas, o pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šiame straipsnyje numatyta rizika pereina pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.

Pinigai už grąžintas, nepristatytas ar nekokybiškas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo. Jei mokėjote grynaisiais, būtina nurodyti banko sąskaitos numerį.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. (8 5) 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje.

Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite -10% nuolaidą kitam apsipirkimui