„Pura Vida“ – tai nedidelis šeimos verslas, kuriam svarbiausia ne kiekybė, o kokybė. Prekės ženklas siekia, kad kakava taptų ne prabangos preke, o natūralia kasdienio gyvenimo dalimi – ritualu, kurį galima patirti kasdien.
Pirmoji pažintis su kakava įvyko 2017 m., keliaujant po Kosta Riką. Apsilankymas vietiniuose ūkiuose įžiebė meilę natūraliai, neapdorotai kakavai. Įkvėpimo šaltiniu tapo ir šalies nacionalinis šūkis „Pura Vida“, reiškiantis „tikras gyvenimas“. Šis posakis atspindi ir prekių ženklo filosofiją – gyventi artimai su gamta, džiaugtis paprastumu ir autentiškumu.
2020 m. buvo įkurta elektroninė parduotuvė puravida.lt, kurios tikslas – dalintis žiniomis apie natūralios kakavos naudą ir padėti atrasti jos tikrąjį skonį: sodrų, įvairialypį, kupiną natūralių aromatų bei skonio natų.
„Pura Vida“ bendradarbiauja tiesiogiai su mažais kakavos ūkiais ir kooperatyvais, kurie orientuojasi ne į masinę gamybą, o į skonį ir kokybę. Šie ūkiai taiko agromiškininkystės principus – kakavos medžiai auga kartu su kitais augalais, tokiais kaip bananai, citrusai ar mangai. Tokia praktika padeda išsaugoti dirvožemio derlingumą, palaiko biologinę įvairovę ir stiprina augalų atsparumą.
Prekės ženklas tiki, kad kakava gali būti kur kas daugiau nei tik saldus gėrimas – tai potyris, ryšys su žeme, savimi ir kasdienybės akimirkomis. „Pura Vida“ kviečia pažinti kakavą giliau – per skonį, per ritualą, per patirtį.