Susipažinkite – Natūropatinės mitybos specialistė Tautvilė Šliažaitė

2018-03-20
Susipažinkite – Natūropatinės mitybos specialistė Tautvilė Šliažaitė

Prisistatykite, kas Jūs esate?
Mano vardas Tautvilė Šliažaitė esu Natūropatinės mitybos specialistė, sužadėtinė, draugė, dukra, sesuo, Maltos bišono šeimininkė, keliautoja, naujų potyrių mylėtoja, maisto mėgėja, jau šią vasarą išeinančios knygos autorė, tikinčioji ir t.t.  

Kur Jūs gyvenate?
Šiuo metu mano namais yra tapęs Londonas, tačiau radus bet kokią progą vis atvažiuoju į Lietuvą.

Kaip atrodo Jūsų virtuvė?
Joje visada gausu įvairių prieskonių, labai myliu Ceilono cinamoną ir ciberžolę, juos stengiuosi naudoti reguliariai. Užšaldymo kameroje visada galite rasti namų gamybos sultinio, o šaldytuve gausybę skirtingų daržovių.

Kokį maistą mėgstate?
Anksčiau buvusi vegetarė, dabar labai propaguoju visavalgę mitybą, kurioje gausu aukštos kokybės mėsos gaminių, riebiosios žuvies, įvairių daržovių, grūdinių produktų, vaisių, riešutų ir sėklų.

Ko savo mityboje vengiate?
Prieš keletą metų man buvo nustatytas netoleravimas kiaušiniams, tad jų mityboje vengiu. Taip pat būdama namuose renkuosi mažiau karvės pieno produktų, kuriuos keičiu į avies, ožkos pieno produktus arba naudoju taip mano pamėgtus riešutų pienus. Gliutenas nėra mano priešas, tačiau jo mano mityboje mažai, tačiau būdama Lietuvoje visada pasimėgauju rugine duona.

Kaip atrodo Jūsų savaitė?
Mano darbo savaitės labai skiriasi, vieną savaitę galiu intensyviai dirbti savo praktikose Londone, o kitą jau būti Vilniuje ir vesti paskaitas ar bendrauti su savo pacientais čia. Mano gyvenime daug kelionių, skraidau beveik kiekvieną mėnesį, tad rūpintis savo imunine sistema man labai svarbu. Kadangi kelionių metu kiekvieno iš mūsų virškinimo sistema patiria „stresą“, aš reguliarai renkuosi gerąsias bakterijas „Cytoplan“.  Taip pat stengiuosi įtraukti tokius produktus, kaip rauginti kopūstai, kurie natūraliai turi gerųjų bakterijų, tačiau jei juos perkate, būkite atidūs, kad kopūstai nebūtų pagaminti su actu.

Kaip atrodo Jūsų kasdienė mityba?
Labai mėgstu gaminti, tad stengiuosi kuo dažniau valgyti namuose. Niekada neišeinu iš namų be pusryčių, labai tikiu, kad pusryčiai vienas iš svarbiausių patiekalų, kurie padeda „teisinga koja“ pradėti rytą. Dažniausiai renkuosi kažkokią pilno grūdo košę, kokteilį su baltymų milteliais, sumuštinukus su baltymų šaltiniu. Visada stengiuosi, kad būtų balansas tarp angliavandenių ir baltymų. Beje, tiems, kas mėgsta kiaušinius, jie puikus pusryčių patiekalas. Po pusryčių reguliariai naudoju „Cytoplan – Women‘s Multi“ maisto papildą, kuris užtikrina, kad mano mityboje būtų visi reikalingi mineralai ir vitaminai. Dažnai primenu, jog gyvenimas, kokį mes turim 21 amžiuje, reikalauja ir papildomos pagalbos. Užkandžių mano racione nėra, tad aš judu link pietų, kurių metu stengiuosi rinktis žuvį, mėsą, ankštinius produktus, dažniausiai maišytus su daržovėmis ir grūdiniais produktais. Vakarienė mano taip pat labai panaši. Mano mityboje galioja taisyklė – pietūs ir vakarienė turi būti skirtingi ir per dieną privalu gauti bent 4 porcijas (viena porcija – kumščio dydžio kiekis) daržovių.

Nuotrauka Justino Stacevičiaus.

Susiję produktai

Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite -10% nuolaidą kitam apsipirkimui