5 patarimai, kaip sustiprinti imuninę sistemą pavasarį l Tautvilė Šliažaitė

2019-03-08
5 patarimai, kaip sustiprinti imuninę sistemą pavasarį l Tautvilė Šliažaitė

  1.   Kamuoja šienligė? Jums būtų naudinga į savo kasdienę mitybą įtraukti daugiau obuolių, žalio česnako ar svogūno. Taip pat dėl didelio bromelaino kiekio naudinga ananaso vidurinė dalis „šerdis“ bei dilgėlės, iš kurių galite ruošti arbatą, o atsiradus šviežių – galima naudoti gaminant sriubą ar kokteilius.

  2.   Vis dar bandote atsigauti po peršalimo ligų? Pasirūpinkite, kad jūsų mityboje būtų gausu skaidulų, įtraukite tokius produktus kaip topinambai, smidrai, avižinė košė ar žalesni bananai, jie itin naudingi dėl juose esančių prebiotikų, kurie maitina gerąsias žarnyno bakterijas. Nepamirškite ir gerųjų bakterijų turinčių produktų, kaip kefyras, jogurtas ar rauginti kopūstai, „Cytoplan“ pieno rūgšties bakterijos.

  3.   Kamuoja nusilpęs imunitetas? Gali būti, kad jums trūksta mineralo cinko, kuris svarbus ne tik imuninei sistemai, bet reikalingas ir gerai virškinimo funkcijai užtikrinti bei odos, plaukų, nagų sveikatai palaikyti. Daugiausia cinko yra austrėse, raudonoje mėsoje – jautienoje, jo taip pat mažesniais kiekiais galima rasti moliūgų sėklose, imbiere ir paprikose.

  4.   Sumažinkite stimuliantų. Stimuliantai – kava, saldumynai ir jų perteklius – turi neigiamą įtaką ne tik jūsų imuninei, bet ir nervų sistemai. Pasistenkite negerti daugiau nei keleto puodelių kavos per dieną, o saldumynai turėtų būti daugiau proginis, o ne kasdieninis malonumas. Desertus taip pat geriau valgyti po valgio, o ne ant tuščio skrandžio, nes tai padės geriau sureguliuoti cukraus lygį organizme. Kas turite problemų su saiku saldumynams, galite pabandyti vartoti maisto papildą „Cytoplan Blood Glucose support“.

  5.   Daugiau ir įvairesnių prieskonių – ant palangės pradėkite auginti prieskonines žoleles, kaip baziliką, pertražoles ar rozmariną. Reguliariai naudokite šviežią imbierą, su kuriuo galite marinuoti žuvies patiekalus, o troškinius ir košes visada pagardinkite ciberžole. Kas nemėgstate šio prieskonio, galite vartoti maisto papildą „Cytoplan Turmeric Plus“.

Autorė: Natūropatinės mitybos specialistė Tautvilė Šliažaitė.

Susiję produktai

Užsisakykite naujienlaiškį ir gaukite -10% nuolaidą kitam apsipirkimui